Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Τεχνολογία ξενοδοχείων: 4 τάσεις που ήρθαν, για να μείνουν

Τεχνολογία ξενοδοχείων: 4 τάσεις που ήρθαν, για να μείνουν
Όποιοι νόμοι και αν διέπουν τον ρυθμό της βιολογικής εξέλιξης, προφανώς δεν ισχύουν και για την τεχνολογία.
Αν και υπάρχουν εκείνες οι προβλέψιμες πρόοδοι στην τεχνολογία ξενοδοχείων που όλοι τις βλέπουν να έρχονται, ως το φυσικό επακόλουθο των εξελίξεων που παίρνουν χρόνια να εμφανιστούν, υπάρχουν και άλλες που εμφανίζονται ξαφνικά, εκπλήσσοντας και σαστίζοντας τη βιομηχανία.
Και παρόλα αυτά, κατά κάποιο τρόπο η τεχνολογία ξενοδοχείων ακολουθεί τους βασικούς νόμους της εξέλιξης: Αν ωφελεί το ξενοδοχείο, την πελάτη και ολόκληρη τη βιομηχανία, η εξέλιξη θα παραμείνει. Αν όχι, θα περάσει και θα φύγει.
Οι τέσσερις τάσεις στην τεχνολογία ξενοδοχείων που αναλύονται σε αυτό το άρθρο φαίνεται να διαθέτουν αυτή τη δύναμη να παραμείνουν, η οποία μπορεί να μετατρέψει τις νέες τεχνολογίες σε στάνταρ της βιομηχανίας. Και δεν ισχύουν μόνο για τα high-tech ξενοδοχεία, αλλά και για όλα τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικά στο παρόν περιβάλλον ταξιδιών και φιλοξενίας.

Τεχνολογία εξατομίκευσης: Στοχεύστε σε επιθυμίες και αναμένετε ανάγκες

Αντί να προσπαθούν να προσελκύσουν διάφορους τύπους καταναλωτών με μια γενική ξενοδοχειακή εμπειρία, τα ξενοδοχεία μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, ώστε να προσφέρουν εξατομικευμένες ξενοδοχειακές διαμονές που είναι προσαρμοσμένες σε κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.
Το πιο εντυπωσιακό με αυτή την τάση είναι το πώς αυτή ενσωματώνεται στην εμπειρία πελατών για την πώληση πρόσθετων παροχών και τη δημιουργία πιστών πελατών. Η κατηγοριοποίηση πελατών (customer-profiling) που βασίζεται στην τεχνολογία των ιστοσελίδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον πραγματικότητα. Και βοηθάει τα ξενοδοχεία να γνωρίζουν ποια εστιατόρια να προτείνουν, ποιες ειδικές προσφορές να προωθούν και ποιες τοπικές δραστηριότητες να συνιστούν, πριν καν ο επισκέπτης κάνει check-in.
Τι πρέπει να γνωρίζουν τα ξενοδοχεία: Η δημιουργία μοναδικών προφίλ επισκεπτών με πληροφορίες για τις προτιμήσεις τους και τις προσωπικές λεπτομέρειές τους είναι γρήγορη και εύκολη, όταν γίνεται με λογισμικό διαχείρισης ξενοδοχείων. Και όσο περισσότερες φορές διαμένει ένας πελάτης, τόσο πιο εξατομικευμένη (και συνεπώς και ευχάριστη) γίνεται η εμπειρία του και τόσο πιο πιθανό είναι ο πελάτης να πραγματοποιήσει κράτηση ξανά στο μέλλον. Πρόκειται για μια παροχή θετικών σχολίων που ωφελούν και την ξενοδοχειακή επιχείρηση και τον επισκέπτη.

Ψηφιακές λύσεις για την προώθηση απευθείας κρατήσεων από το metasearch

Ίσως η μεγαλύτερη προτεραιότητα σε όλη τη βιομηχανία είναι η ικανότητα προσέλκυσης απευθείας κρατήσεων με μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και μια ανταγωνιστική μηχανή κρατήσεων.
Το metasearch αποδεικνύεται ότι ήρθε για να μείνει στη βιομηχανία και αποτελεί αναμφίβολα το πιο σημαντικό διαφημιστικό κανάλι για την αύξηση της διαδικτυακής προβολής. Και με τη ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας του metasearch ανάμεσα στους ταξιδιώτες, καθώς και με την έλευση των ψηφιακών λύσεων που επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να προωθεί τις τιμές της ιστοσελίδας του μαζί με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες, το metasearch τοποθετείται άμεσα μέσα στο κανάλι απευθείας κρατήσεων.
Προσθέστε μια ανταγωνιστική μηχανή κρατήσεων με συνδεσιμότητα σε μια ισχυρή παρουσία στο metasearch και θα έχετε μια απρόσκοπτη διαδικασία απευθείας κρατήσεων με υψηλά ποσοστά μετατροπής.
Τι πρέπει να γνωρίζουν τα ξενοδοχεία: Όσο πιο πολύτιμο γίνεται το metasearch για την προώθηση απευθείας κρατήσεων, τόσο πιο σημαντικό είναι για τους ξενοδόχους να καταχωρούν τα ξενοδοχεία και τις τιμές των ιστοσελίδων τους σε σελίδες όπως η trivago. Και μπορείτε να το πράξετε αυτό πιο εύκολα από ποτέ, όπως εύκολο είναι και να δημιουργήσετε το μοναδικό προφίλ ξενοδοχείου σας που θα ξεχωρίζει στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό, διότι για να κλείσει κάποιος ένα ξενοδοχείο στο metasearch, πρώτα πρέπει να το βρει στο metasearch.

Η μεταφορά της διαχείρισης καταλύματος στο cloud

Τα συστήματα διαχείρισης καταλύματος, οι λειτουργικοί διαχειριστές μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο παρασκήνιο, δεν βρίσκονται πλέον εντός του κτηρίου.
Χάρη στις προόδους στην τεχνολογία cloud, η τεχνολογία αυτή είναι πλέον πιο οικονομική και πιο διαισθητική, και στην ουσία είναι πιο προσβάσιμη για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που μέχρι τώρα έπρεπε να βασίζονται σε μέτριες μη ψηφιακές επιλογές. Πλέον αυτοί οι ξενοδόχοι και αυτοί που είναι νέοι στην τεχνολογία μεταφέρουν τη διαχείριση καταλύματός τους σε συστήματα με βάση το cloud. Και αυτό κάνει τη διαχείριση των ξενοδοχείων τους πιο αποτελεσματική, τους πελάτες τους πιο ικανοποιημένους και τις ζωές τους ως ξενοδόχους καλύτερες γενικά.
Τι πρέπει να γνωρίζουν τα ξενοδοχεία: Ένα σύστημα με βάση το cloud είναι εύκολο στη χρήση και προσβάσιμο από σχεδόν παντού. Αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τους ξενοδόχους που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν και να ομαλοποιήσουν τις καθημερινές δραστηριότητές τους, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες, να γίνουν πιο οικολογικοί, να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα και να ξεφύγουν από το γραφείο. Οπότε, αποτελούν την καλύτερη επιλογή σχεδόν για όλους τους ξενοδόχους.

Χρήση δεδομένων χάρη στην τεχνολογία για στρατηγικό μάρκετινγκ και ορισμό τιμών

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν βασίζεται στα προαισθήματα.
Αντίθετα, βασίζεται στα δεδομένα, ένα αγαθό που είναι διαθέσιμο σε μεγάλη αφθονία. Και όσο περισσότερα δεδομένα χρησιμοποιείτε, για να λαμβάνετε επιχειρηματικές αποφάσεις, τόσο το καλύτερο. Και είναι αυτά που επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να στοχεύουν απευθείας στο βασικό κοινό τους πιθανών πελατών, να τοποθετούν τα καταλύματά τους στρατηγικά στην αγορά και να διασφαλίζουν ότι οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές στην αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Εν συντομία, αυτά είναι που εξασφαλίζουν την μακροχρόνια και επιτυχημένη ύπαρξη ενός ξενοδοχείου.
Ωστόσο, τα δεδομένα σε ακατέργαστη και μη προσβάσιμη μορφή είναι στην ουσία άχρηστα. Οι τεχνολογικές λύσεις που αναπτύσσονται είναι αυτές που, εξορύσσοντας τα δεδομένα από τα βάθη του ίντερνετ και μετατρέποντάς τα σε χρήσιμα στατιστικά στοιχεία, καθιστούν τα δεδομένα πολύτιμα, για τους ξενοδόχους που τα χρησιμοποιούν.
Τι πρέπει να γνωρίζουν τα ξενοδοχεία: Ένας ολοκληρωμένος rate shopper δεν αποτελεί πλέον ένα προαιρετικό εργαλείο για ένα ξενοδοχείο, είναι must. Η Σύγκριση Τιμών της trivago ξεκίνησε πρόσφατα με μεγάλη επιτυχία και αποτελεί μέρος μιας ολοκληρωμένης λύσης metasearch marketing που περιλαμβάνει δεδομένα και για τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου ενός ξενοδοχείου.

Τι σημαίνουν για τους ξενοδόχους οι τάσεις τεχνολογίας στη φιλοξενία

Οι ξενοδόχοι που δεν είναι σε θέση να ενσωματώνουν κάθε νέα τεχνολογία που μπαίνει στην αγορά δεν θα πρέπει να ανησυχούν.
Αν προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία πελατών ενσωματώνοντας τις βασικές, εύχρηστες και οικονομικές τεχνολογίες, τότε δεν θα έχουν πρόβλημα.
Και, όπως θα εξερευνήσουμε σε ένα επερχόμενο άρθρο, η τεχνολογία ξενοδοχείων δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ανθρώπινο στοιχείο στη φιλοξενία, ωστόσο, πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ των δύο. Μείνετε συντονισμένοι.




Δεν υπάρχουν σχόλια: