Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Αγορά Ιατρικού Τουρισμού (Ιατρική Θεραπεία - Κοσμετολογία, Οδοντιατρική, Καρδιολογία, Ορθοπεδική χειρουργική, Νευρολογία και Ογκολογία) - Ανάλυση παγκόσμιου κλάδου, μέγεθος, μερίδιο, ανάπτυξη, τάσεις και προβλέψεις 2019 – 2027


Ιατρική Τουριστική Αγορά: Παγκόσμια Ανάπτυξη

Αγορά Ιατρικού Τουρισμού (Ιατρική Θεραπεία - Κοσμετολογία, Οδοντιατρική, Καρδιολογία, Ορθοπεδική χειρουργική, Νευρολογία και Ογκολογία) - Ανάλυση παγκόσμιου κλάδου, μέγεθος, μερίδιο, ανάπτυξη, τάσεις και προβλέψεις 2019 – 2027

Επιμέλεια Δημητρίου Σχιστοχείλη,  https://www.strategyconsultingagency.com/

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ιατρικού Τουρισμού, Υγείας Ευεξίας και Τρίτης Ηλικίας -                          ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

 Σχετική Πηγή:Σύμφωνα με την έρευνα αγοράς της Transparency Market Research (TMR) ‘Medical Tourism Market  με τίτλο «Ιατρική αγορά τουρισμού -

 Σύμφωνα με την έρευνα , η παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού εκτιμήθηκε στα 461,3 δισ. Δολάρια το 2018 και αναμένεται να επεκταθεί σε CAGR άνω του 10,5% από το 2019 έως το 2027. Το μέγεθος της διεθνούς αγοράς Ιατρικού Τουρισμού εκτιμάται σε περίπου 34 εκ. διασυνοριακούς ασθενείς σε όλο τον κόσμο που δαπανούν κατά μέσο όρο $5,800-16,000 ανά ιατρική επίσκεψη, συμπεριλαμβανομένων δαπανών που σχετίζονται με τις ιατρικές δαπάνες, το κόστος διασυνοριακών και τοπικών μετακινήσεων, ενδο νοσοκομειακή παραμονή και καταλύματα.

Ο ιατρικός τουρισμός αναφέρεται σε άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για να λάβουν ιατρική περίθαλψη. Στο παρελθόν, αυτό συνήθως αναφέρεται σε εκείνους που ταξίδεψαν από λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες σε μεγάλα ιατρικά κέντρα σε πολύ ανεπτυγμένες χώρες για θεραπεία που δεν ήταν διαθέσιμη στο σπίτι.

Η αύξηση των αναγνωρισμένων νοσοκομείων από την oint Commission International (JCI) σε όλο τον κόσμο οδηγεί την αγορά του ιατρικού τουρισμού.

Οι κορυφαίες ιατρικές τουριστικές χώρες της Ασίας, συμπεριλαμβανομένων της Κίνας, της Ινδίας, της Ιαπωνίας, της Νότιας Κορέας, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας, των Φιλιππίνων είχαν πιστοποίηση περισσότερα από 300 νοσοκομεία από την J.C.I. το 2016.

Η Ασία-Ειρηνικός κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού το 2019 και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Το χαμηλό ιατρικό κόστος, η αποδοχή προηγμένης θεραπείας και η αύξηση της υποδομής υγειονομικής περίθαλψης αναμένεται να ενισχύσουν την ανάπτυξη της αγοράς ιατρικού τουρισμού στήν Ασία-Ειρηνικό. Επομένως η Ασία και οι  περιφέρειες αναμένεται να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τις ανεπτυγμένες αγορές όπως η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική κατά την περίοδο πρόβλεψης από το 2019 έως το 2027.

Η ανάπτυξη της αγοράς στην Ευρώπη καθοδηγείται από την υψηλή ζήτηση ιατρικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο και την αύξηση των δαπανών υγειονομικής περίθαλψης σε αγορές όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία. Επιπλέον, ενώ η αύξηση της αγοράς ιατρικού τουρισμού στη Γερμανία Ιταλία Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο σε αυτήν την περιοχή αναμένεται να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη της αγοράς στην Ευρώπη.

Η αύξηση του κόστους υγειονομικής περίθαλψης στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες ασκεί σημαντική πίεση τόσο στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης όσο και στα άτομα. Η πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη σε αρκετές χώρες ρυθμίζεται από το κυβερνητικό σύστημα υγειονομικής περίθαλψης και καταλήγει σε καθυστερήσεις και μεγάλες λίστες αναμονής. Αυτό αναγκάζει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν στο εξωτερικό για να έχουν πρόσβαση στις απαραίτητες ιατρικές ανάγκες.

Σε αυτήν τη γενιά κοινωνικών μέσων, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού των ασθενών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο ως εναλλακτική λύση για την εύρεση πληροφοριών για ιατρική περίθαλψη στο εξωτερικό. Ως εκ τούτου, τα νοσοκομεία στις χώρες προορισμού επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ για να προσελκύσουν ασθενείς και να διαδώσουν ευαισθητοποίηση σχετικά με τις διάφορες διαθέσιμες εγκαταστάσεις.

Το μάρκετινγκ και το blogging των κοινωνικών μέσων είναι από τις στρατηγικές που υιοθετούνται από τα νοσοκομεία για την προσέλκυση επισκεψιμότητας στους ιστότοπούς τους. Κυβερνητικοί φορείς σε αρκετές χώρες παρέχουν επίσης επιχορηγήσεις, εκπαίδευση και μαθήματα ιατρικού τουρισμού για τη διάδοση της ευαισθητοποίησης μεταξύ των παρόχων και των ασθενών.

Η Ορθοπεδική χειρουργική προβλέπεται να κυριαρχήσει στην αγορά ιατρικού τουρισμού

Όσον αφορά την ιατρική περίθαλψη, η παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού έχει χωριστεί σε κοσμετολογία, οδοντιατρική, καρδιολογία, ορθοπεδική χειρουργική, νευρολογία, ογκολογία και άλλα.

Η ορθοπεδική χειρουργική κυριάρχησε στην παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού το 2018 και η τάση προβλέπεται να συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης. Οι αυξανόμενοι αθλητικοί τραυματισμοί οδηγούν το τμήμα παγκοσμίως. Σημαντικά αθλήματα όπως ποδόσφαιρο, κρίκετ, ράγκμπι, μπάσκετ, μπέιζμπολ και σόφτμπολ, ποδηλασία.

Περίπου 2.000.000 Αμερικανοί φεύγουν από τη χώρα κάθε χρόνο για κάποιο είδος επιλογής ιατρικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων ορθοπεδικών διαδικασιών.

Ωστόσο, το τμήμα καρδιολογίας αναμένεται να αυξηθεί με το υψηλότερο CAGR στην περίοδο πρόβλεψης. Η αυξανόμενη ζήτηση για καρδιαγγειακή χειρουργική καθοδηγεί αυτό το τμήμα.

Οι ΗΠΑ, η Ινδία, η Σιγκαπούρη και το Ισραήλ κυριαρχούν στην αγορά σε όλο τον κόσμο.

Όσον αφορά τίς περιοχές, η παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού έχει κατατμηθεί σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικό, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή και Αφρική.

Η Ασία-Ειρηνικός κυριάρχησε στην παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού το 2018, ακολουθούμενη από την Ευρώπη.

Η Ασία-Ειρηνικός αντιπροσώπευε το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς ιατρικού τουρισμού το 2018.

Η ανάπτυξη της περιοχής οφείλεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ιατρικές θεραπείες μεταξύ ιατρικών τουριστών με χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα.

Οι Ευρωπαίοι ασθενείς ταξιδεύουν όλο και περισσότερο στο εξωτερικό για ιατρικές θεραπείες καθώς η τιμή της ευρωπαϊκής υγειονομικής περίθαλψης συνεχίζει να αυξάνεται και οι λίστες αναμονής μεγαλώνουν.

Περίπου 34 εκατομμύρια ασθενείς χρησιμοποιούν ιατρικές υπηρεσίες εκτός της χώρας διαμονής τους κάθε χρόνο.

Η αύξηση του ιατρικού κόστους σε ανεπτυγμένες χώρες όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο οδηγούν την αγορά ιατρικού τουρισμού στη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Το Μεξικό, η Κόστα Ρίκα, η Ιορδανία, η Τουρκία και το Ισραήλ κυριαρχούν σε αυτήν την περιοχή για την αγορά ιατρικού τουρισμού.

Ανταγωνιστικό τοπίο

Η παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού είναι κατακερματισμένη ως προς τον αριθμό των παικτών. Οι βασικοί παίκτες στην παγκόσμια αγορά ιατρικού τουρισμού περιλαμβάνουν τα :

Asklepios Kliniken GmbH, https://www.asklepios.com/konzern/

Fortis Healthcare Limited, https://www.fortishealthcare.com/

 Apollo Hospitals Enterprise Limited, https://www.apollohospitals.com/

 Bangkok Chain Hospital Public Company Limited, http://www.bangkokchainhospital.com/en/site/home

Bumrungrad International Hospital, https://www.bumrungrad.com/en

 Saudi German Hospital (SGH) Group, https://www.sghgroup.com.sa/en/about

Dr. Soliman Fakeeh Hospital, https://dsfh.med.sa/

Bahrain Specialist Hospital , https://www.bahrainspecialisthospital.com/

Hamad Medical Corporation, https://www.hamad.qa/EN/Pages/default.aspx

Al Zahra Hospital, https://azhd.ae/




 Phyathai Hospitals Group, https://phyathaione.com/about/

 The Aci Badem Hospitals Group, https://www.acibadem.com.tr/en/


Jordan Hospital. http://jordan-hospital.com/

Σημείωση: Προσωπική μου εκτίμηση για τον Ιατρικό Τουρισμό στην Ελλάδα, είναι ότι έχουμε αργήσει. Παρακάτω οι σχετικές μου προτάσεις ανά τομέα Τουρισμού Υγείας πού πρέπει να επικεντρωθούμε .

1. ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Παγκόσμιος ανταγωνισμός έχει ήδηδιεισδύσει στις αγορές ενδιαφέροντος προσφέροντας ελκυστικές λύσεις.
Τομείς που σήμερα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε είναι:
IVF
(λόγω προνομιακής νομοθεσίας μας)
Οδοντιατρική( λόγω χαμηλού κόστους στόχος μας Κεντρική καί Βόρεια Ευρώπη) √ Κοσμετολογία (προσφέρουμε
value for money
σε σύγκριση με χαμηλού κόστους χώρες)
 Αιμοκάθαρση (σε συνδυασμό με τις διακοπές
Dialysis Holidays
)
ΝΕΕΣ για την Ελλάδα αλλά και κατάλληλες και αποδεκτές  προτάσεις στην Ευρώπη είναι:
Καρδιολογική Αποκατάσταση (
Cardio Rehabilitation) και
IVF Rehab
(σε Ξενοδοχεία μας με παρακολούθηση γιατρού) ) όπως επίσης και

√ Πολυτελής Αποθεραπεία από εξαρτήσεις (σε βίλες, ξενοδοχεία, γιότ) –
Detox Rehabilitation με νευρολογική & ψυχιατρική παρακολούθηση

Όλες οι παραπάνω προτάσεις αποτελούν μοναδικές προτάσεις αλλά αυτά ζητούν οι αγορές στις οποίες πρέπει να απευθυνθούμε.
Εάν αντιγράψουμε τις ήδη διαμορφωμένες αγορές και τις θεραπείες τους και φυσικά να προσπαθήσουμε να ανταγωνιστούμε ΜΟΝΟΝ με το επιχείρημα  ότι είμασθε φθηνότεροι, τότε λυπάμαι αλλά θα έχουμε πενιχρά ή και μηδενικά αποτελέσματα.

2. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ ( Σε αυτό τον τομέα μπορούν να κυριαρχήσουν και τα Ξενοδοχεία)

Και αυτός ο τομέας πρέπει να αντιμετωπισθεί διαφορετικά.  Δηλαδή:
α) Το συγκεκριμένο κομμάτι Τουρισμού είναι 12 μηνών – όλο τον χρόνο .
Στην Ελλάδα όπου εκμεταλλευόμαστε μόνον 3-6 μήνες ανάλογα την γεωγραφική περιοχή που βρίσκεται το Ξενοδοχείο και σχεδόν αποκλειστικά χωρίς
Marketing
διότι απευθυνόμαστε στους υπάρχοντες πελάτες που έρχονται στο Ξενοδοχείο μας λόγω ήλιου & θάλασσας και όχι για Ευεξία, Υγεία, Πρόληψη, Άθληση, Σωστή Διατροφή.
Και εδώ που αποτελεί την μεγαλύτερη (του Ιατρικού Τουρισμού) αγορά σε μέγεθος 4,2 τρις (2017)
USD,
κινούμαστε σε αντίθετη κατεύθυνση.
β) Πρέπει να αξιοποιήσουμε και τον πλούτο των Ιαματικών πηγών με τα γειτνιάζοντα Ξενοδοχεία όπου θα προσθέσουμε Θεραπείες Υγείας + Φροντίδας

Βασικοί τομείς του Τουρισμού Υγείας –Ευεξίας  περιλαμβάνουν πηγή :Global Wellness Institute:

• Προσωπική Φροντίδα, Ομορφιά & Αντιγήρανση ($ 1.083b)

• Υγιεινή διατροφή, διατροφή και απώλεια βάρους ($ 702b)

Τουρισμός Υγείας ($ 639b)

• Fitness & Mind-Body ($ 595b)

• Προληπτική & εξατομικευμένη ιατρική και υγεία ($ 575b)

• Παραδοσιακή & Συμπληρωματική Ιατρική ($ 360b)

Wellness Lifestyle  ($ 134b)

  Spa($ 119b)

• Θερμαλισμός ($ 56b)

• Ευεξία στο χώρο εργασίας ($ 48b)

Η παγκόσμια βιομηχανία ευεξίας αυξήθηκε κατά 12,8% από το 2015-2017, από 3,7 τρισεκατομμύρια δολάρια σε 4,2 τρισεκατομμύρια δολάρια

3. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αποτελεί πραγματικά ένα ορυχείο χρυσού για την Ελληνική Οικονομία.
Μπορούμε να προσελκύσουμε Ανώτερο Ποιοτικά Τουρισμό με εύπορους Συνταξιούχους και με διάφορες δομές να προσφέρουμε συνδυασμό ΟΛΩΝ των προαναφερομένων 12 μήνες τον χρόνο, κάθε χρόνο.

Τι είναι όμως το silver economy; Πρόκειται για μία παγκόσμια αγορά αγαθών και υπηρεσιών, που απευθύνονται αποκλειστικά σε ηλικιωμένους και συνταξιούχους, ανταποκρινόμενη στις ειδικές ανάγκες της ηλικίας αυτής σε ζητήματα διαμονής, υγείας, αναψυχής και κατανάλωσης.

 Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, η αγορά αυτή ανέρχεται σήμερα σε περισσότερα από 4 τρισεκατομμύρια USD με αυξητικές τάσεις.

Το 2025 εκτιμάται ότι θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος (GDP) της Ένωσης το οποίο είναι $18.292 trillion (nominal 2019) πηγή: Economy of the European Union, ΔΗΛΑΔΗ

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6.3 τρισεκατομμύρια USD MONON σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης

Ακόμα μεγαλύτερα είναι τα νούμερα για τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Πρόκειται λοιπόν για μία τεράστια "αγορά", από την οποία η χώρα μας δύναται να κερδίσει πολλαπλά οικονομικά -και όχι μόνο- οφέλη.

Θα μας βρείτε στην διάθεσή σας να απαντήσουμε σε όλα τα ερωτήματά σας.

Πιθανόν θα βρείτε τις απαντήσεις που αναζητάτε  σε θέματα πού πιθανόν σας ενδιαφέρουν στο προσωπικό μου blog  http://shistohilis.blogspot.com

Εάν δεν βρείτε κάτι που να σας ενδιαφέρει, παρακαλώ μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σας μαζί μας και με χαρά μας θα σας απαντήσουμε .

 Με εκτίμηση


  Εκπρόσωπος της Orpea Group https://www.orpea-group.com/ στην Ελλάδα



  Ιδρυτής του  GLOBAL HEALTH CARE MEDICAL TOURISM


  Tel:+30 6936780939 -  Cell:  +30 6940440774  - +44 7700004124


  London-N. York-Athens-Munich-Beijing-Tel Aviv-Cairo-Moscow-Kiev         

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: