Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Πως μπορούν τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιήσουν σωστά το marketing της… τελευταίας ευκαιρίας

Πως μπορούν τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιήσουν σωστά το marketing της… τελευταίας ευκαιρίας
Πολλοί έχουν την τάση να αναβάλλουν τα πλάνα τους μέχρι τελευταία στιγμή, ωστόσο, σπεύδουν να πάρουν μία απόφαση, όταν νιώθουν ότι θα χάσουν κάτι ή δεν θα το προλάβουν. Φυσικά το τρικ της τελευταίας ευκαιρίας είναι ιδιαίτερα γνωστό και αποδοτικό ως στρατηγική Marketing, ακριβώς γιατί δελεάζεις τους πελάτες με κάτι που ισχύει για λίγο μόνο και δεν μπορούν να τo αναβάλλουν για αργότερα.
Έρευνες δείχνουν ότι όταν κάτι είναι τελευταία ευκαιρία και επείγον, οι πελάτες επηρεάζονται σε τεράστιο σημείο, με υψηλά ποσοστά επιτυχίας, που φτάνουν μέχρι και την αύξηση κατά 99% στις πωλήσεις. Πώς μπορείτε, λοιπόν, και εσείς να χρησιμοποιήσετε αυτή την τεχνική που  συχνά χρησιμοποιούν και οι online ταξιδιωτικές πλατφόρμες και να αυξήσετε τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας;
Προσφορές περιορισμένης διάρκειας
Δημιουργώντας προσφορές και ειδικά promotions που διαρκούν μόνο μερικές μέρες ή ακόμα και ώρες, οι πελάτες θα θελήσουν να επωφεληθούν από την προσφορά και να κλείσουν εκείνη την ώρα τα δωμάτιά τους.
Βέβαια, όσο λιγότερο διαρκεί μία προσφορά, τόσο πιο επείγουσα και δελεαστική γίνεται για τους πελάτες. Είναι κάτι που θα το προλάβουν τώρα και για λίγο ακόμα. Ένα έχουν ένα μήνα να αποφασίσουν, για παράδειγμα, τότε μάλλον δεν θα του φανεί και τόσο επείγον.
Επίσης, σημασία έχει οι προσφορές αυτές να ξαφνιάζουν τους πελάτες σας, και επίσης να μην επαναπαύονται ότι ακόμα κι αν χάσουν την μία προσφορά, σε τρεις μέρες θα ακολουθήσει μία άλλη. Δεν θέλετε περιοδικότητα, γιατί χάνεται η έννοια της τελευταίας στιγμής.
Περιορισμένη διαθεσιμότητα
Όπως και με το χρόνο, έτσι όταν και η διαθεσιμότητα σε κάτι είναι μειωμένη, θεωρείται ευκαιρία και ο πελάτης σπεύδει να το αγοράσει, ή -στην προκειμένη περίπτωση- να το κρατήσει.
Δώστε κίνητρο, λοιπόν, στους πελάτες σας,  ενημερώνοντάς τους ότι το δωμάτιο που θέλουν, το «κοιτάνε» κι άλλοι επίδοξοι πελάτες και ίσως δεν προλάβουν να κάνουν πρώτοι την κράτηση, ή ότι σας έχουν μείνει ελεύθερα, μόνο τα 2 από τα 10 τρίκλινα δωμάτια.
 Όταν θεωρήσουν ότι μπορεί κάποιος άλλος να κλείσει το δωμάτιο που θέλουν, τότε είναι πιθανότερο να κάνουν την κράτηση και να το προλάβουν από τον…ανταγωνισμό.
Δημιουργείστε το κλίμα
Θέλετε να πατήσετε στην αβεβαιότητα και το φόβο των πελατών σας, γιατί, πώς να το κάνουμε, έτσι λειτουργεί αυτή η τεχνική marketing. Δημιουργήστε τους, λοιπόν, την αμφιβολία. Όπως την ημέρα του Black Friday όλοι
-σαφώς επηρεασμένοι από το κλίμα της ημέρας- τρέχουν στα μαγαζιά και σχηματίζουν ουρές για να προλάβουν, έτσι κι εσείς θέλετε να δημιουργήσετε αυτήν τη ψυχολογία στους επίδοξους πελάτες σας. Παίξτε και με τις λέξεις, λοιπόν!
«Τελευταία ευκαιρία», «Τελευταίο δωμάτιο», «Ένα ακόμα δωμάτιο διαθέσιμο»,  ή ακόμα χειρότερο « Μόλις χάσατε αυτή την ευκαιρία», «Το δωμάτιο δεν είναι πια διαθέσιμο», όλες αυτές οι φράσεις στο site ή στα social media του ξενοδοχείου σας δημιουργούν ένταση στους πελάτες σας και τους πείθουν να κάνουν άμεσα την κράτησή τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: