Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Πώς να αυξήσετε τις online κριτικές του ξενοδοχείου σας!

Πώς να αυξήσετε τις online κριτικές του ξενοδοχείου σας!
Πρόταση  απο Δημήτριο Σχιστοχείλη ,Project  Manager της SPYROY  PHILOXENIA
Εάν θέλετε περισσότερες κριτικές, μην περιμένετε ότι θα έρθουν από μόνες τους. Για να έχετε αποτελέσματα, πρέπει πρώτα να δράσετε, αλλά πριν δράσετε, πρέπει να κατανοήσετε καλά την κατάσταση, ώστε να δράσετε αναλόγως. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στις κριτικές, οι πελάτες σε μεγάλο ποσοστό – ανεξάρτητα από το πόσο έμειναν ευχαριστημένοι με το ξενοδοχείο σας – δεν δημοσιεύουν κριτική. Πριν, λοιπόν, βάλετε μπροστά το σχέδιό σας για περισσότερες κριτικές, πρέπει να κατανοήσετε γιατί δεν γίνονται πολλές κριτικές, και ανάλογα να κινηθείτε.

1) «δεν γνωρίζω πως να τη δημοσιεύσω»
Μπορεί να σας φαίνεται εύκολη η διαδικασία της online κριτικής, όμως δεν είναι δεδομένη για όλους, και εάν θέλετε περισσότερες κριτικές, πρέπει να φροντίσετε να μάθετε στο κοινό σας, «πως» να κάνει την κριτική του, καθώς και το «που» να την κάνει, γιατί είναι πιθανό να αγνοεί ακόμη και τις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες online κριτικής. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσατε να αφήσετε μία σχετική κάρτα στα δωμάτια, στην οποία θα αναφέρετε τις ιστοσελίδες στις οποίες είναι καταχωρημένο το ξενοδοχείο σας, καθώς και τη διαδικασία της βήμα-βήμα καταχώρισης μιας κριτικής.

2) «δεν έχω αρκετό χρόνο»
Ίσως να είναι και ένας από τους πιο συχνούς λόγους, που ένας πελάτης δεν κάνει την κριτική του. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να διευκολύνετε τη διαδικασία για τους πελάτες σας, στέλνοντάς τους με email το λινκ της σελίδας, όπου οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν τη κριτική τους. Μπορείτε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε την δωρεάν εφαρμογή του TripAdvisor, Review Express, για να δημιουργήσετε όμορφα email και να τα στείλετε τα στους πελάτες σας, για να γράψουν την κριτική τους. Δείτε εδώ περισσότερα: tripadvisor.com/ReviewExpress.

3) «το ξέχασα»
Ο πελάτης ακόμη και αν έμεινε ευχαριστημένος με ένα ξενοδοχείο, συχνά ξεχνάει να κάνει την κριτική του, για αυτό πρέπει να φροντίσετε, να του το υπενθυμίσετε. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να δίνετε στους πελάτες σας, κατά το check-out, ένα μικρό δωράκι – όπως ένα στυλό – πάνω στο οποίο, να υπάρχει μία μικρή υπενθύμιση της κριτικής.


Δεν υπάρχουν σχόλια: