ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ
ΣΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Επιμέλεια
Δημητρίου Σχιστοχείλη
Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα έξι τμήματα της αγοράς
ιατρικού τουρισμού όπου εκτιμάται ότι η Ελλάδα μπορεί σχετικά γρήγορα, και
χωρίς σημαντικές νέες επενδύσεις σε πάγια, να προσφέρει διεθνώς ανταγωνιστικές
υπηρεσίες:
1. Επιλεκτικός Ιατρικός Τουρισμός για
εξειδικευμένες ιατρικές παρεμβάσεις από τα Τριτοβάθμια Νοσοκομεία του Ιδιωτικού
Τομέα.
2. Αποκαταστατικός
και Γηριατρικός Τουρισμός (συνεργασία Κέντρων Αποκατάστασης με ξενώνες και
ξενοδοχεία για προώθηση πακέτων Αποκαταστατικού Τουρισμού)
3. Ιατρικός
Τουρισμός Εξωσωματικής και Υποβοηθούμενης Γονιμοποίησης (συνεργασία Κέντρων
με Ξενοδοχειακές Μονάδες σε όλη την Ελλάδα- διεθνής προβολή)
4. Ξενοδοχεία και Ξενώνες συνεργαζόμενα με
Κέντρα Αιμοκάθαρσης (προβολή των συνεργασιών προκειμένου τα ξενοδοχεία να
απευθύνονται σε ένα επιπλέον target group και να διαφημίζονται σε διευρυμένες
κατηγορίες πελατών)
5. Λουτροπόλεις-
Κέντρα Αποκατάστασης- Προσκείμενες υποδομές
φιλοξενίας για Τουρισμό ομάδων ειδικών κατηγοριών (άτομα με
μυοσκελετικές παθήσεις, άτομα με νευρολογικές παθήσεις, άτομα Τρίτης Ηλικίας
κ.λ.π.)
6. Οφθαλμολογία -
Αισθητική Δερματολογία και Πλαστική Χειρουργική (σε επίπεδο One- Day/
Secondary Care Clinic)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου