ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ προς επιχειρηματίες
ΥΓΕΙΑΣ/ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ/ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ένας ιός που πανικοβάλλει
τον πλανήτη
Ο Coronavirus έκανε
προσαρμογές στην επιχειρηματική δραστηριότητα του ιατρικού τουρισμού και έτσι
επηρέασε τη ροή των πελατών.
Αλλά αυτό δεν είναι λόγος να παραμείνετε αδρανείς!
Θα τελειώσει ποτέ;
Ναί! Όλες οι επιδημίες αργά ή γρήγορα τελειώνουν.
Ψυχραιμία,
Ενημέρωση, Αυτοπροστασία
Οι
Κινέζοι χρησιμοποιούν το ίδιο ιδεόγραμμα για την «κρίση» και «ευκαιρία». Σε καιρό οικονομικής κρίσης πολλοί αναλυτές, οικονομολόγοι και άλλοι,
έγραψαν άπειρα άρθρα υπό τον τίτλο «Η κρίση ως ευκαιρία» ή «Η κρίση
γεννά ευκαιρίες». Ποιος, όμως, θα πίστευε ότι ο λαός που μιλά μια γλώσσα η
οποία δηλώνει την κρίση ως ευκαιρία, θα τάραζε ολόκληρο τον πλανήτη, θα διάχεε
έναν ιό που κινδυνεύει να τινάξει στον αέρα οικονομίες, χώρες, τον κοινωνικό
ιστό και ό,τι άλλο θα μπορούσε να συνδέεται με πρόοδο, ανάπτυξη, εξέλιξη και
αλλαγή.
Γνωρίζουμε ότι η αγορά απειλείται & αλλάζει
ριζικά όσο η χώρα βρίσκεται σε καραντίνα.
Επίσης γνωρίζουμε ότι η επιβίωση κάθε επιχείρησης
εξαρτάται από την προσαρμοστικότητα, αποφασιστικότητα & ταχύτητα της να ανταποκριθεί
στο νέο περιβάλλον.
Μήπως ήρθε η ώρα να
δράσεις & να μετατρέψεις την κρίση σε ευκαιρία για την επιχείρηση σου;
Στην παρούσα φάση που διαβάζεις το παρόν
άρθρο το πιθανότερο είναι ότι επικρατεί ένα γενικό «μούδιασμα» όπου φαινομενικά
οι συναλλαγές έχουν παγώσει και περιορίζονται μόνο σε κινήσεις πανικού και
αποθήκευσης ειδών πρώτης ανάγκης. Αυτή η κατάσταση το πιθανότερο είναι ότι θα
κρατήσει για κάποιο διάστημα προσαρμογής, δηλαδή 1 με 3 εβδομάδες, αλλά το
πραγματικό ερώτημα είναι ποια θα είναι η «κατάσταση ισορροπίας» μεταξύ της
κανονικότητας και του αποκλεισμού που πιθανόν να είναι πολύ μεγαλύτερο
διάστημα. Όπως είναι προφανές μετά το πρώτο μούδιασμα θα προκύψουν στους
καταναλωτές ανάγκες διασκέδασης, διατροφής, εκπαίδευσης, άσκησης , καθώς και παροχή
Υπηρεσιών Υγείας , Φιλοξενίας Ηλικιωμένων κλπ. οι οποίες όμως θα πρέπει να
πωληθούν και να παραδοθούν μέσα στα πλαίσια της καραντίνας.
ΚΡΙΣΗ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Αναμφίβολα, το μεγαλύτερο δώρο που
μπορούμε να βγάλουμε από μια κρίση είναι η βελτίωση της ικανότητάς μας να
βλέπουμε την επόμενη, να την εμποδίσουμε να έρθει όσο το δυνατόν και να
οδηγήσουμε την οργάνωση μας επιτυχώς στην επόμενη κρίσιμη κατάσταση.
Οι κρίσεις είναι αναπόφευκτες.
Παρομοίως, υπάρχουν απαραίτητα
χαρακτηριστικά και δεξιότητες που απαιτούνται για την πλοήγησή τους και για να
εξασφαλιστεί ότι ο οργανισμός σας όχι μόνο επιβιώνει αλλά εξέρχεται καλύτερα
από την κρίση.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΙΔΕΑ
Οι κρίσεις μπορούν να έχουν ανατριχιαστικό
αποτέλεσμα και να βιώνονται από όλες τις οργανώσεις σε κάποιο βαθμό ή άλλο. Τά
Στελέχη που βρίσκονται σε κατάσταση κρίσης θα αντιμετωπίσουν μια σειρά
διαφορετικών πιέσεων, συμπεριλαμβανομένων ασυνήθιστων περιστάσεων,
περιορισμένων ή αντικρουόμενων πληροφοριών και την ανάγκη άμεσης και
αποφασιστικής δράσης
Πέραν της διαχείρισης των εταιρικών
επικοινωνιών και των δημοσίων σχέσεων, οι επιχειρήσεις πρέπει να εργαστούν για
την οικοδόμηση μιας βάσης εμπιστοσύνης - όχι μόνο εντός του οργανισμού, αλλά
και με βασικούς ενδιαφερόμενους. Αυτό συμβαδίζει με γρήγορη και ηθική λήψη
αποφάσεων.
Η πλειοψηφία των Στελεχών τείνουν να
επικεντρώνονται στις αρνητικές πτυχές μιας κρίσης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να
θυμόμαστε ότι οι κρίσεις είναι ευκαιρίες για οργανωτική αλλαγή και
αναζωογόνηση. Μια κρίση μπορεί να επισημάνει τα προβλήματα που έχουν
παραμεληθεί, καθώς και τις σημερινές δυνατότητες καινοτομίας και βελτιώσεων.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΥΓΕΙΑΣ/ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ/ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πλαίσιο νοοτροπίας που απασχολεί
μία επιχείρησης στην κρίση
χαρακτηρίζεται από:
• Άνοιγμα σε νέες Εμπειρίες-Συνεργασίες-Αγορές
.
• Προθυμία μάθησης και ανάληψη
κινδύνων.
• Μια υπόθεση ότι όλα τα πράγματα
είναι δυνατά. και
• Η πεποίθηση ότι ακόμη και σε
περιόδους κρίσης, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις μπορούν να εμφανιστούν καλύτερα μετά την κρίση
από πριν.
Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι η
ταχεία και γρήγορη λήψη αποφάσεων είναι συχνά δύσκολη σε καταστάσεις κρίσης.
Τέλος, είναι απαραίτητο τα Στελέχη να μεταβαίνουν
από αισθήματα θυμού, άγχους, ενοχής και απελπισίας σε μια προοπτική αισιοδοξίας
και ελπίδας. Μια συνεργατική στάση "can-do"
πρέπει να ενθαρρυνθεί μέσα στον οργανισμό.
Πιο συγκεκριμένα τα προβλήματα που Θα έχουν να
λύσουν είναι:
- Μειωμένη ζήτηση λόγω ψυχολογίας
- Μειωμένη ζήτηση λόγω φόβου εξάπλωσης της πανδημίαςΕίναι δύο προβλήματα τα οποία αρχικά θα καμφθούν μετά την πρώτη φάση του μουδιάσματος και στην συνέχεια μπορούν να λυθούν με μέτρα & επικοινωνία αυτών για την δημιουργία της ζήτησης.
·
Είσαι ιδιοκτήτης Επιχείρησης Υγείας /
Φιλοξενίας/ Τρίτης Ηλικίας ;
·
Ας βρούμε μαζί μια βιώσιμη λύση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου